Правознавство

 


1.Знайдіть на малюнку приклади правопорушення.

2. Визначте ознаки правопорушення в тих ситуаціях, що ви побачили на малюнку.

3. Які правила користування громадським транспортом ви знаєте?

Критерії оцінювання з правознавства

КРИТЕРІЇ ОЦІНЮВАННЯ НАВЧАЛЬНИХ ДОСЯГНЕНЬ УЧНІВ З ПРАВОЗНАВСТВА У СИСТЕМІ ЗАГАЛЬНОЇ ОСВІТИ

Під час оцінювання навчальних досягнень із правознавства враховується:

·         рівень оволодіння знаннями про систему об'єктивно існуючих державно-правових реалій;

·         рівень умінь аналізувати суспільно-політичні події, користуватися правовими актами, юридичною літературою;

·         рівень сформованості навичок діяти згідно з нормами права в конкретних життєвих ситуаціях.

Усі види оцінювання навчальних досягнень учнів здійснюються за критеріями, наведеними в таблиці.

Рівні навчальних досягнень

Бали

Критерії навчальних досягнень учнів

 

І. Початковий

1

Учень (учениця) усно в загальних рисах відтворює один-два юридичні терміни окремої теми

2

Учень (учениця) на рівні «так-ні» усно відтворює кілька термінів, вибирає правильний варіант відповіді із двох запропонованих

3

Учень (учениця) одним простим реченням передає зміст частини теми, знаходить відповідь на закрите запитання в тексті підручника

 

ІІ. Середній

4

Учень (учениця) відповідає на окреме запитання за допомогою вчителя, репродуктивно відтворює частину навчального матеріалу теми одним-двома простими реченнями, формулює визначення юридичного поняття

5

Учень (учениця) відтворює окрему частину основного змісту навчальної теми, відповідаючи на запитання вчителя, визначає одну-дві окремі ознаки правових понять

6

Учень (учениця) у цілому відтворює частину навчального матеріалу теми, у цілому правильно використовує окремі юридичні терміни, аналізує прості юридичні ситуації, розв'язує тестові завдання першого рівня; може користуватися за допомогою вчителя (зразок, пам'ятка) окремими положеннями нормативних актів

 

ІII. Достатній

7

Учень (учениця) самостійно відтворює окрему частину теми, застосовуючи мінімальну юридичну термінологію, уміє дати визначення понять, аналізує зміст правових документів за простим планом, розв'язує елементарні юридичні задачі за допомогою вчителя, знаходить окремі правові норми в тексті нормативних актів

8

Учень (учениця) в основному володіє навчальним матеріалом і використовує знання за аналогією; може співставляти, узагальнювати інформацію за допомогою учителя; складати прості таблиці, схеми, аналізувати положення нормативно-правового акта за допомогою вчителя

9

Учень (учениця) оперує вивченим матеріалом на рівні теми, може самостійно його відтворювати, аналізувати положення нормативно-правових актів, підтверджувати одним-двома аргументами висловлене ним судження про правове явище; самостійно розв'язувати юридичні задачі середнього рівня складності

 

IV. Високий

10

Учень (учениця) вільно викладає правові питання, застосовуючи необхідну юридичну термінологію; уміє вирішувати за допомогою вчителя тестові завдання вищого рівня; самостійно складати таблиці, структурно-логічні схеми з правових питань, аналізувати правові ситуації, дати відгук (рецензію) на відповідь іншого учня

11

Учень (учениця) володіє глибокими знаннями, може вільно висловлювати власні судження та аргументує їх, самостійно користується окремими джерелами права; може підготувати повідомлення з юридичної тематики; самостійно вирішує тестові завдання вищого рівня та певні правові ситуації, може використовувати інформацію з додаткової літератури (використання додаткової літератури не є обов'язковою вимогою)

12

Учень (учениця) ґрунтовно викладає правові питання, висловлює власну позицію й переконливо її аргументує; самостійно знаходить, оцінює та використовує джерела юридичної інформації, зокрема наочні, уміє узагальнити вивчений матеріал, використовує набуті знання й уміння у практичній урочній діяльності (участь у дискусіях, засіданнях «круглих столів» тощо); може самостійно вирішувати юридичні задачі, застосовуючи правові знання

Теорія держави та права

Матеріал складається із коротких сюжетів художніх фільмів. 
Можна використовувати для навчальних цілей на уроках правознавства.
Конституційне право
Проголошення незалежності України
- Прийняття Декларації про державний суверенітет України
- 1991рік в Україні
Проголошення незалежності України (1)
- Проголошення незалежності України (2)
- Верховна Рада проголошує незалежність України
- "ГКЧП". Проголошення незалежності України
Прийнятта Конституції України
- Прийняття Конституції України. 1996.06.28.

Державні символи України
Інавгурації Президентів України
- Історія прав людини
- Що ми знаємо про права людини
- Природа та генезис прав людини
- Права людини. Генезис та історичні традиції в Україні
- Що таке права людини
Принципи прав людини
- Рівність- як цінність пов'язана з правами людини
- Людська гідність як джерело прав людини
- Невід'ємність, індивідуальність та універсальність
- Усі люди є вільними і рівними у своїй гідності і правах
- Усі є рівними перед законом
- Заборона дискримінації
- Заборона рабства
- Права людини захищаються законами
- Права людини захищаються судом
- Презумпція невинуватості
- Право на громадянство
- Відповідальність
- Невід'ємність прав людини
Права дитини
- Конвенція ООН Про права дитини
- Не бийте дітей ...
Загальна характеристика прав людини
-Загальна характеристика прав людини (1)
-Загальна характеристика прав людини (2)
Особисті (громадянські) права людини
- Право на життя
Політичні права людини
- Право на свободу зборів
Економічні права людини
- Право на власність
Європейський суд з прав людини
- Європейський суд з прав людини (1)
- Поліція (спілкування з поліцією)
- Патрульна поліція (1)
- Патрульна поліція (2)
- Патрульна поліція (3)
"Ти і поліція" (навчальні анімаційні фільми для підлітків):
- Частина 1
- Частина 2
- Частина 3
- Частина 4
- Частина 5
- Частина 6


Право соціального захисту
- Пенсія по втраті годувальника
- Цивільний процес (знайомство з судом)

Земельне право
- Безоплатна приватизація земельних ділянок


Податкове та банківське право
- Податок на нерухомість
- Адміністративний процес (знайомство з судом)

Кримінальне право
- Загальні положення кримінального права
- Понятта та підстави кримінальної відповідальності
- Діти за гратами (1)